mandag 24. oktober 2011

En ørliten smakebit på livet i Brooklyn, New York

Dagene suser avgårde her i New York, og det har vært minimalt med tid til oppdatering av blogg og andre slike ting. Men jeg prøver å skrive nyhetsmailer inni mellom, gi et pip om du ønsker de tilsendt. 

Vi har vanligvis ikke internett her vi bor, men noen ganger dukker det opp et åpent internett, og da er det bare å benytte anledningen. Tenkte jeg skulle dele noen få bilder fra livet her i storbyen. 


Dette er en typisk sidewalk dag. 20 team kjører ut til alle de fem bydelene i New York, og gjennomfører 3 samlinger hver ettermiddag (tirsdag - fredag). 

Og dette er en typisk indoor - lørdag. Bildet er fra pre-school, som er fra 3 til 7 år. Var der de fire første ukene, og det var FANTASTISK. Nå er jeg i Big Class. Spennende det også, men jeg savner pre-school. Gjennomfører 3 samlinger hver lørdag. Ca 6000 barn innom! :)

 Og mandag har vi fri!!! 

Da prøver jeg å se mest mulig av New York, f.eks central park. Og JA, det er båthuset fra 27 dresses! :)

Det er fantastisk å være her! Travelt med 14 timers arbeidsdag, men verdt det når vi ser de smilende barna som kommer løpende mot oss og sier: "I love you, I love Yogi bear sundayschool." 

1 kommentar:

  1. GØY å hørra fra deg igjen, å ikkje minst å få se litt bilder!! Du må bare fortsetta med oppdateringsmailane, e så gøy å hørra om alt d du holde på med!! Me glede oss me deg herfra Bergen! :) Glede oss og VELDIG te du komme him da!! :)
    Kosa deg masse videre, så sees me snart!! :)

    Klem fra Silje:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :)