fredag 25. mars 2011

Et herlig og tilfeldig sammentreff
















Da venninna mi Therese og jeg var yngre så vi veldig mye på politiskolefilmene, men bare nr. 1-4. Det var nemlig de eneste filmene der vår store helt Steve Guttenberg spilte. Vi var også veldig glade i ostepopp. Noen ganger (gjentar: dette begynner å bli en god del år siden...) lekte vi at vi hadde en alvorlig sykdom, og på grunn av den var ostepopp det eneste vi kunne spise...

I kveld kom jeg hjem litt sent, og var egentlig ganske sliten. Klarte ikke å gå forbi kiwi, måtte ha ostepopp. Kom hjem og satte meg godt tilrette i sofaen, og begynte vandringen gjennom TV kanalene, og DER var plutselig politiskolen!! Glede! Her satt jeg og spiste ostepopp, og så politiskolen. Humøret snudde, og det gikk noen meldinger fram og tilbake mellom Therese og meg! :) Jeg elsker sånne tilfeldigheter som dukker opp og lyser opp hverdagen! "To the King of Norway, and other invated guests!"

1 kommentar:

  1. Eg lika ikkje ostepop, men eg lika politiskulen! Herli!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :)