tirsdag 25. januar 2011

Mye bra i vente

Bergenslivet begynner å ta seg til, og jeg stortrives i den forurensede storbyen. Bor i et fantastisk kollektiv, studiene er så bra at jeg gleder meg til forelesningene og NLA er en utrolig god skole å gå på. 

I løpet av våren skal jeg skrive til sammen ca 12 oppgaver, heldigvis noen kortere enn andre. Men alt går når man er innstilt på det, og jeg har laget meg noen arbeidsmål med belønning underveis. Min første plan er London i februar, atter en gang med konfirmantene. De turene er alltid en suksess, så jeg gleder meg! Mars blir full fart med praksis og oppgaveskriving. I påsken reiser jeg til USA!! Skal besøke Katrine og William som går på bibelskole i Redding, California. Det blir konge. Vi skal blant annet til San Fransisco, og jeg gleder meg kjempemasse til å besøke "under samme tak" byen!! 


Rett før helga fikk jeg fantastiske nyheter; selveste Jamie Cullum skal åpne årets sildajazz i Haugesund. Billettene ble lagt ut for salg i dag. Har jeg kjøpt billett? Selvfølgelig!! Den 10. august blir en heidundrende kveld på rådhusplassen. Jeg skal stå langt fremme, om jeg så må campe der natten før! 

2 kommentarer:

  1. heldige du!!! :) Hvordan er bergenslivet???

    SvarSlett
  2. hørres ut som du har da gullfint! kjekt å hørra at du kose deg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! :)